Mówca

Wojtek Walczak

Przestrzeń, CSO

Opiekuje się komunikacją marek Decathlon, OLX, Tchibo i RTV Euro AGD.
W komunikacji marketingowej pracuje od ponad 20 lat. Specjalizuje się w strategii marki, strategii komunikacji marki i wdrażaniu strategii w kampanie marketingowe po stronie agencyjnej. Doświadczenie zdobywał i prowadził pierwsze projekty w Agencji PZL dla takich marek jak Żubr (Effie), Dębowe (Effie), Skoda (Effie), Tesco. W latach 2012 – 2019 CSO i współzarządzający Agencją Strategiczną Melting Pot gdzie prowadził projekty strategiczne i komunikacyjne dla Winiary, Electrolux, Aviva, BZ WBK,czy UNIQA oraz doradzał zarządom Hortex, Vision Express, JBB Bałdyga i NEXERA. W latach 2019 – 2024 zarządzał działem strategii agencji Plej dla PLAY, Energizer, Allianz, Heineken, Allegro, Health Labs Care, Atlantic i Radio 357.
Prowadzący podcast Kanał Strategiczny, wykładowca na Uniwersytecie SWPS, miłośnik jazdy na rowerze w każdym terenie i grania w piłkę o każdej porze.
Wielokrotny juror Effie oraz laureat Effie, Mixx Awards, Golden Arrow, Innovation, KTR i konkursu Kreatura. 
Współtworzył m.in. jedną z najczęściej nagradzanych kampanii non-profit 2017 roku w Polsce, czyli #łapjaja.

Godzina
Rodzaj
Nazwa
13:15
-
14:00
Sesja

Mniej wow, więcej sensu: o odpowiedzialności za komunikację i treści podczas eventów, w świecie szumu, dezinformacji i przebodźcowania