MP IMPACT RAPORT

Podsumowaniem Drugiej edycji
MP Impact: summit, awards, report i jednocześnie trzecim elementem projektu jest MP Impact Report.

W publikacji znajdują się m.in. omówienie zagadnień poruszonych podczas MP Impact® Summit 2024, analiza danych i opinii zbieranych podczas wydarzenia, prezentacja wygranych i nominowanych projektów w MP Impact® Awards.

Podczas debat i prelekcji, które odbyły się w ramach MP Impact® Summit, omówione zostały m.in. wyzwania przemysłu spotkań w 2024 roku, kosztochłonność i czasochłonność procesu organizacji eventu oraz standardy współpracy, mechanizmy pozyskiwania międzynarodowych wydarzeń do Polski, wykorzystanie sztucznej inteligencji w event marketingu, znaczenie artystów wizualnych w branży wydarzeń, analityka śladu węglowego wydarzeń, problem marnowania jedzenia na eventach i możliwości zmiany zasad organizacji cateringu, inwestycje i innowacje w branży, oczekiwania uczestnika wydarzeń i wpływ na jego potencjalne zaangażowanie, funkcje, jakie pełni dziś incentive travel.

Prezentacja zwycięskich i finałowych projektów MP Impact Awards:  str. 78 – 90.

zwycięzcy

Zwycięzcy poprzedniej edycji

KATEGORIA
Inicjatywa
Zwycięzca:

AV Academy, Brill AV Media

FINALIŚCI:

Barometr SOIT 2023 (Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, ABR Sesta, współrealizator: Ebury)
Laboratorium Twórców (Poland Convention Bureau Polska Organizacja Turystyczna, współorganizatorzy: convention bureaux, uczelnie, stowarzyszenia branżowe)

KATEGORIA
Wydarzenie
Zwycięzca:

Nowe Trendy w Turystyce, Gdańska Organizacja Turystyczna

FINALIŚCI:

Corporate Event Manager – CEM (UTE Group)
Spotlight on Poland
(Stowarzyszenie Konferencje & Kongresy w Polsce, współorganizator: Polska Organizacja Turystyczna)

KATEGORIA
KAMPANIA
Zwycięzca:

Kampania w trakcie pozyskiwania światowego kongresu IAC, Komitet organizacyjny IAC2027 Europejska Fundacja Kosmiczna, Grupa MTP, The Way, współorganizatorzy: Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Polska Agencja Kosmiczna POLSA, Miasto Poznań, Poznan Convention Bureau

FINALIŚCI:

Mercure Discover Local (Accor)
Poland Soul Travel
(Polska Organizacja Turystyczna, oLIVE media, współorganizator: Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu)

KATEGORIA
MICE for Good
Zwycięzca:

Pierwsza w Polsce agencja neutralna węglowo, Ewesa Brand & Customer Experience Agency

FINALIsta:

Strategia dekarbonizacji. Od WHY po offset (Kraków5020 sp. z o.o., współorganizatorzy: Carbon Footprint Foundation, Kraków Network by Kraków5020, Miasto Kraków)

Finał konkursu MP Impact Awards
9 grudnia 2025
Miejsce: Centrum Nauki Kopernik - Pracownia Przewrotu Kopernikańskiego
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 18, Warszawa