Z branżą reklamową związany od ponad 15 lat. Od 2021 dyrektor kreatywny agencji PWR, od końca 2022 również odpowiedzialny za dział kreacji w Creative Pro Polska. W przeszłości związany z takimi agencjami jak Allegro, Rochstar, Mea Group, Ewenement, G7, Eskadra. Specjalizuje się w kompleksowym przygotowywaniu koncepcji oraz strategii kreatywnych dla marek. Ma na koncie projekty dla takich klientów jak: Maybelline, Garnier, Pepsi, Warner Music Polska, CCC, Kupisz, Edipresse Polska, British American Tobacco, Tymbark, GSK, Ambra, MetLife, PZU, Nokia, Adidas, Reebok, LOT, w tym doceniane na międzynarodowych i polskich konkursach (Eventex, German Design Awards, BEA, Convent Best Event Awards, Złote Spinacze, MP Power Awards). Kreatywny Roku Branży Eventowej 2018
Ekspertka w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz zaangażowania społecznego biznesu. Posiada wieloletnie doświadczenie w ramach współpracy biznesu z instytucjami kultury, działalności prewencyjnej oraz kampanii społecznych. Obecnie zarządza działaniami w obszarze zrównoważonego rozwoju w Grupie PZU. Tworzy, wdraża i nadzoruje Strategię Zrównoważonego Rozwoju Biznesu Grupy PZU oraz plan działań ESG. Odpowiada za zarządzanie i wdrażanie polityki zrównoważonego rozwoju oraz nowych procesów wynikających z regulacji ESG. Nadzoruje i koordynuje działania z zakresu ochrony praw człowieka w Grupie PZU zgodnie z wytycznymi OECD dla przedsiębiorstw wielonarodowych.Współpracuje z podmiotami Grupy PZU, organizacjami branżowymi i partnerami społecznymi w zakresie ESG, ochrony środowiska i wpływu na klimat oraz zrównoważonych finansów. Przewodnicząca Grupy ds. zrównoważonego finansowania w Polskiej Izbie Ubezpieczeń, której celem jest prowadzenie dialogu na temat zrównoważonego rozwoju i zrównoważonego finansowania. Członkini Zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu, największej organizacji promującej ideę zrównoważonego rozwoju w polskim biznesie. Członkini Chapter Zero Poland - polskiej odsłony międzynarodowej inicjatywy Climate Governance powołanej przez World Economic Forum, podnoszącej świadomość konsekwencji zmian klimatycznych dla biznesu i wpływu biznesu na klimat.Absolwentka studiów MBA Warszawskiej Wyższej Szkoły Biznesu oraz kursu Advanced Leadership Program, realizowanego przez Center for Leadership.
Ukończyła filologię angielską i zarządzanie finansami. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała jako nauczycielka języka angielskiego, następnie pracowała w Zakładach Cementowo-Wapienniczych Górażdże i Polskim Związku Piłki Siatkowej, tworząc pierwsze edycje Ligi Światowej oraz fundamenty koncepcji „sporteinment”. Od 2001 r. związana z branżą ubezpieczeń. Odpowiadała za pion wsparcia sprzedaży, początkowo w Nationale-Nederlanden, następnie w AXA i od 2011 roku w Prudential Polska. Do jej obowiązków należy m.in. organizacja konferencji, szkoleń i wyjazdów incentive. Jak sama mówi, ma lekkiego bzika na punkcie perfekcyjnej logistyki i poruszającego emocje storytellingu.
Agnieszka Faracik‑Leśniak to romanistka z wykształcenia i event managerka z pasji, z ponad 30-letnim doświadczeniem w organizacji wydarzeń w Polsce i na całym świecie. Współzałożyła DMC Poland — od ponad 20 lat czołowego gracza w polskim MICE, który tworzy kreatywne i kompleksowe rozwiązania dla konferencji, kongresów, spotkań biznesowych i programów incentive dla klientów międzynarodowych w Polsce. DMC Poland jest znane z tworzenia wydarzeń, które łączą ludzi, dostarczają niezapomnianych doświadczeń i pokazują, że Polska jest idealną destynacją MICE gotową na wszelkiego rodzaju wydarzenia. Aktywnie działa na rzecz rozwoju branży MICE, jest członkinią międzynarodowych organizacjach takich jak MPI, SITE oraz Ovation Strategic Partner, a przez wiele lat pełniła funkcję Prezesa MPI Poland Chapter. Wielokrotnie doceniona nagrodami i wyróżnieniami, w tym: MP Power Award dla DMC/PCO (2012, 2014, 2023), World Travel Award – Poland’s Leading DMC (2020, 2021, 2022, 2023, 2024), World MICE Award 2020 – Poland’s Best MICE Organiser (2020, 2021, 2022), Odznaka „Za Zasługi dla Turystyki” nadaną przez Ministra Sportu i Turystyki.
mówczyni inspiracyjna, mówczyni TEDx, mentorka liderek i liderów, trenerka biznesu i wystąpień publicznych, doświadczona liderka, Executive Coach.
Autorka książki "Potęga Ulgi. Od ulegania do Uwolnienia”.
Doktorantka Instytutu Psychologii PAN, wykładowczyni.
Ekspertka w obszarach emocji, motywacji, odporności psychicznej - Masterka RMP i MTQ Plus.
Jedyna w Europie trenerka metody Instant Influence.
Jej 15-letnia kariera w branży eventowej jest pełna różnorodnych projektów, obejmujących zarówno kameralne, jak i duże spotkania. Ma na koncie wiele projektów eventowych: w tym gale okolicznościowe, eventy B2B, roadshowy, launch nowych produktów oraz wydarzenia integracyjne dla pracowników. Doświadczenie zdobywała w międzynarodowych i polskich korporacjach.Obecnie związana jest z Alior Bankiem, gdzie odpowiada za największe wydarzenia firmowe (m.in. konferencje strategiczne czy wydarzenia dla pracowników) oraz za employer branding. Jak sama mówi, wymyśla, projektuje i organizuje różne akcje, eventy dla Aliorowców i stara się, aby osoby z zewnątrz wiedziały, jak się dobrze pracuje w Aliorze.Członkini Jury MP Power Awards®.
W polskim środowisku branżowym jest silnie utożsamiana z POT (od 2008) i jej działaniami na rzecz promocji Polski i rozwoju przemysłu spotkań. Za swoje działania została trzy razy nagrodzona wyróżnieniem MP Power Awards (2013, 2020, 2023) oraz odznaką honorową „Za Zasługi dla Turystyki” przyznawaną przez Ministra Sportu i Turystyki (2016), w 2024 roku została laureatką konkursu Kompasy Vistuli. W lutym 2024 r. na Słowenii jako szefowa PCB POT, została wyróżniona tytułem Meetings Star - The Most Influential People in New Europe za wybitny wkład w branżę spotkań i wydarzeń. W maju br. roku podczas kolacji galowej IMEX w Alte Oper we Frankfurcie otrzymała jako pierwsza reprezentantka Polski i jednocześnie pierwsza laureatka z Europy Centralnej nagrodę Paul Flackett IMEX Academy Award „za wyjątkowe osiągnięcia i wkład w rozwój światowej branży”. Członkini honorowa Site Polska (od 2021), członkini MPI Poland Chapter (2024), członkini honorowa Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce (2025).
Z ramienia PCB POT była członkinią lokalnego komitetu organizacyjnego Kongresu ICCA (2022) w Krakowie oraz jedyną polską jurorką międzynarodowego konkursu UN Women USA Rise and Raise Others Award 2022, w którym nagrody przyznawane są wybitnym kobietom za ich zaangażowanie w realizację 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Jest jedną ze 139 międzynarodowych autorek książki "Ensemble: From Solo to Symphony", która zawiera historie kobiet z 21 różnych branż i krajów, które dzięki swojej determinacji, innowacyjności i sile zmieniają świat. Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie, kierunku Ekonomia Turystyki (2004) oraz Europejskiej Akademii Dyplomacji (2014).
Marketerka B2B z 20-letnim doświadczeniem zawodowym w branżach technologicznych (m.in. HRtech i outsourcingu IT). Specjalizuje się w full-stack marketingu, łącząc szerokie kompetencje: od strategii i pozycjonowania, przez działania marketingowe i wspierające sprzedaż, aż po elementy operacyjne wspierające wzrost. Na wydarzenia patrzy z dwóch perspektyw jednocześnie: organizatora, który buduje dzięki nim doświadczenie marki i realizuje cele biznesowe, oraz prelegentki, która występowała m.in. na TEDx i licznych konferencjach branżowych.
Marketing manager w branży automotive, ekspertka ds. strategii marek i komunikacji.
Specjalizuje się w budowaniu marek od podstaw, tworzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych oraz prowadzeniu projektów, które łączą innowacje z realnym wpływem na rynek. Doświadczenie zdobywała w firmach o międzynarodowym zasięgu, m.in. Tesla obecnie HONGQI. Prowadziła duże projekty eventowe, wdrażała strategie komunikacji dla marek premium oraz współpracowała z sieciami dealerskimi, agencjami kreatywnymi i partnerami strategicznymi.
Posiada bogate doświadczenie w procesach kadrowych i współtworzy inicjatywy budujące zaangażowanie pracowników. Z pasją oddaje się tworzeniu nowoczesnych rozwiązań HR.
Dokłada wszelkich starań, żeby pracownik już od pierwszego kontaktu z pracodawcą miał poczucie sprawczości i przynależności.
Jest inicjatorką projektów wspierających międzypokoleniowe relacje i integrujących ludzi z różnych zespołów, które wzmacniają kulturę organizacyjną i wartości firmowe.
Mając w swoim portfelu praktyczną wiedzę kadrową i prawną, wspiera pracowników różnego szczebla w codziennych działaniach, skutecznie realizując zarówno strategiczne, jak i operacyjne cele HR.
Z rynkiem marketingu związany jest od ponad 20 lat. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego im. Krzysztofa Kieślowskiego na wydziale Radia i Telewizji. Łączy w sobie pasję zarówno do kreacji, jak i do technologii. Szacunek i partnerstwo w biznesie to cechy, które ceni sobie najbardziej. Fan CrossFitu, dobrej książki, wydarzeń kulturalnych i dalekich podróży. Wykładowca akademicki i członek Rady Społeczno-Biznesowej Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Juror w wielu konkursach branżowych jak: MP Power Awards®czy POS Stars.
Aktor scen muzycznych i prawnik, z rynkiem wydarzeń związany od 18 lat. Współtworzył takie formaty jak Beksiński.Live, czy festiwal Maybelline New York Music Stories. Twórca koncepcji stref brand hospitality na festiwalach muzycznych i instalacji pop up, dla takich brandów jak PEPSI, Camel, Jack Daniels, Aperol, czy marek z portfolio PMI.
Przewodniczący jury MP Impact Awards
Marketer, strateg. Założyciel i dyrektor kreatywny agencji Live Age. Twórca konceptów kreatywnych, kampanii i scenariuszy dla liderów branż (m.in. Microsoft, Ringier Axel Springer Polska, OLX, Husqvarna). Prelegent większości konferencji związanych z live experience w Polsce. Dwukrotnie wyróżniony tytułem osobowość roku Branży Eventowej – MP Power Awards. Wraz z agencją, laureat licznych nagród w w dziedzinie event marketingu Polsce i zagranicą (m.in. Eventex, Golden Arrow, Złote Spinacze, Kreatura, Employer Branding Excellence Awards, Internal Communications and Engagement Awards).
W latach 2020-2023 – wykładowca Krakowskiej Akademii Frycza Modrzewskiego, w zakresie komunikacji live. Od 2021 prowadzi autorskie audycjie w radiu JazzKultura.
Od ponad 15 lat związana z branżą marketingową, w szczególności z obszarem mediów i eventów. Pracowała po stronie klienta, wydawcy i agencji, m.in. w Grupie Freundschaft, Grupie Onet-RAS Polska, była także marketing managerką serwisów gazetaprawna.pl, dziennik.pl, prawnik.pl, forsal.pl. Od 2021 r. jest w agencji komunikacji live Live Age, na stanowisku dyrektorki marketingu. Równocześnie, od 2019 r. przez dwie kadencje pełniła funkcję członkini zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR. Jest autorką publikacji i wystąpień na konferencjach branżowych. W 2020 roku odebrała nagrodę Osobowość Roku – Agencje Eventowe w konkursie MP Power Awards, a od 2022 r. jest jurorką w tym konkursie, a od 2024 także w konkursie niezależnej kreacji Kreatura. Wraz z agencją, laureatka licznych nagród w Polsce i za granicą, m.in.: Eventex, Golden Arrow, Złote Spinacze, Kreatura, Employer Branding Excellence Awards, Best Event Awards, od 4 lat top 3 agencji eventowych w kraju w MP Power Awards, w 2024 – Agencja Eventowa Roku wg Media Marketing Polska.
Manedżerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu i eventach. Zaangażowana w różnorodne projekty marketingowe dla klientów oraz pracowników Grupy Netia. Doświadczenie poparte wykształceniem z zakresu marketingu, dziennikarstwa, finansów i produkcji telewizyjnych. Od kilku lat koordynuje prace zespołu kreatywnego, eventowego i lead management w Netii, osobiście angażując się w planowanie i organizację najważniejszych wydarzeń dla firmy. Zarządzając budżetem marketingowym, zwraca uwagę nie tylko na efektywność prowadzonych działań, ale przede wszystkim wysoką jakość i precyzyjne, zindywidualizowane podejście do klientów biznesowych. Prywatnie angażuje się w różne aktywności, w tym charytatywnie wspiera podopiecznych jednego z warszawskich szpitali. Lubi jak dużo się dzieje i nie potrafi usiąść na miejscu.
Od maja 2025 r. odpowiada za zakupy strategiczne, wdrażanie najlepszych zakupowych dla firm z Grupy Warsaw Entities. Do kwietnia 2025 r. odpowiadała za Strategiczne Zakupy Nieprodukcyjne dla Polpharma SA z którą związana była od 2004 roku. W ramach pracy w Polpharmie odpowiadała za zakupy nieprodukcyjne w skład, których wchodziły: usługi marketingowe: zakupy mediów, ATL, BTL, badania marketingowe; usługi eventowej: MICE & business travel; zakup materiałów i usług promocyjnych; zakup usług ogólnofirmowych i profesjonalnych; zakupy IT; zakupy floty samochodowej. Poza odpowiedzialnością lokalną, odpowiadała również przez wiele lat za zakupy nieprodukcyjne w Grupie poza Polską, gdzie aktywnie wdrażała najlepsze rozwiązania zakupowe i przetargowe wypracowane w Europie. W ramach pracy w Grupie organizowała przetargi na skale międzynarodową dot. zakupów mediów, business travel, IT czy zakupów usług profesjonalnych. W 2018 roku za projekt „Zrównoważony Łańcuch Dostaw” otrzymała wyróżnienie za drugie miejsce w konkursie „Lider Zakupów” organizowany przez PSML. Przed Polpharmą pracowała 9 lat w Citibanku w Dziale Public Relations.
Dyrektor operacyjny w agencji Master Brand – związany z nią również przez lata jako producent. W międzyczasie pracujący w Allegro Brand Experience Agency, HOLO Events jako producent oraz event creative director, jak i Garden of Words Group jako heads of events. Od 2022 roku mentor oraz wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w zakresie event managementu. Rozległe doświadczenie obejmuje zarówno produkcję i kreację eventową, oraz reżyserię najważniejszych wydarzeń realizowanych przez agencje z którymi współpracuję, obecnie odpowiedzialny za zarządzanie procesami w ekosystemie agencji eventowej. Posiadam, również bogate portfolio realizacji, w którym znajdują się eventy dla takich marek jak: McDonald’s, Coca-Cola HBC Polska, Empik, DOZ S.A., Panattoni, Oriflame, Brown-Forman, BNP Paribas, Michelin, Pekao S.A. oraz wielu innych.
Odpowiada za współpracę m. in. z agencjami eventowymi. Stawia na kreatywność, dynamikę i budowanie partnerskich relacji opartych na zaufaniu. Hasło przewodnie jego pracy to: Value Beyond Cost Saving. Jest ambasadorem zrównoważonego rozwoju oraz wdrażaniu nowych technologii do kategorii zakupowej i procesów kontraktowych. Wśród projektów, które przyniosły mu szczególną satysfakcję, są m.in. Formula 1, Shell Eco-Marathon oraz Smiling Stars. Prywatnie pasjonat podróży, gór, literatury i eksperymentów kulinarnych.
Od 25 lat związana jest z Samorządem Województwa Mazowieckiego. Obecnie pełni funkcję zastępcy dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki ds. turystyki i marketingu w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego.
Od 18 lat, czyli od powstania organizacji, związana jest z Mazowiecką Regionalną Organizacją Turystyczną, gdzie obecnie pełni funkcję prezesa zarządu.
W 2024 roku została powołana przez Ministra Sportu i Turystyki w skład Rady Polskiej Organizacji Turystycznej. Wieloletnia członkini Rady Biznesu SGTiH Vistula oraz Sektorowej Rady ds. kompetencji Turystyka.
Była wykładowcą akademickim w Szkole Wyższej Turystyki i Języków Obcych w Warszawie w zakresie Prawa w turystyce.
Od początku organizacji przez portal branżowy Wasza Turystyka Rankingu „100 osób wpływowych w Polskiej turystyce” zawsze znajduje się w pierwszej połowie stawki wyróżnionych. Za 2023 rok zajęła w tym rankingu 6. miejsce jako pierwsza kobieta.
W 2021 roku została również wybrana przez wydawnictwo Rzeczpospolita jako Orzeł Polskiej Turystyki – jako jedyna kobieta na dziesięciu laureatów.
Uhonorowana także Odznaczeniem Ministra Sportu i Turystyki „Za zasługi dla turystyki”.
Ekspert w dziedzinie turystyki i marketingu terytorialnego.
Oddana rozwojowi turystyki na terenie Województwa Mazowieckiego.
Z branżą eventową jestem związany od 15 lat. Od kameralnych spotkań po duże, międzynarodowe projekty. Lubię proces: od pierwszej rozmowy, przez układanie planu, aż po moment, kiedy wszystko zaczyna żyć.
W wolnym czasie pasjonat sportu- uczestnik World Marathon Majors oraz były Mistrz Polski w kulturystyce.
Zarządza Poznańską Lokalną Organizacją Turystyczną, odpowiedzialną za promocję i rozwój turystyki w aglomeracji poznańskiej. W jej skład wchodzi także wyspecjalizowana komórka wspierająca pozyskiwanie kongresów dla stolicy Wielkopolski – Poznań Convention Bureau. We współpracy z branżą turystyczną wspiera rocznie kilkadziesiąt wydarzeń, w tym największe poznańskie kongresy, takie jak światowy Kongres Dentystyczny FDI, Światowy Kongres Historyków CISH czy Światowy Kongres Nauk Politycznych IPSA. Od kilku lat zaangażowany w promocję gastronomiczną Polski, w ramach której współpracuje z przewodnikiem Michelin.
W ZAiKS-ie zajmuje się komunikacją i stykiem nowych technologii ze światem przemysłu kreatywnego. Pracował jako dziennikarz technologiczny, w takich tytułach jak Macworld, Komputer ŚWIAT, Newsweek czy Forbes. Interesuje się rolą muzyki w rozwoju przedsiębiorstw, przyszłością odbioru muzyki, a także obecnymi i przyszłymi źródłami dochodów twórców. Jest członkiem grupy eksperckiej ZAiKS-u zajmującej się sztuczną inteligencją w przemysłach kreatywnych w kontekście praw autorskich i licencjonowania twórczości.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie PR, komunikacji i marketingu B2B. Pracowała w branżach farmaceutycznej, FMCG, logistycznej, finansowej i budowlanej. Jest absolwentką Wydziału Administracji, Prawa i Dyplomacji PWSBiA (2003). Ukończyła z wyróżnieniem Podyplomowe Studium PR przy Uniwersytecie Warszawskim oraz London School of PR (2009). Posiada Złotą Odznakę PR (2005). W swojej karierze zajmuje się także organizacją wydarzeń i eventów, a obecnie rozwija swoje kompetencje w zakresie mediacji i negocjacji.
Z ponad 30 letnim doświadczeniem w mediach ogólnopolskich po stronie marketingu, PR, event marketingu. Organizator i zarządca projektami oraz zespołami projektowymi. Z doświadczeniem w pionie reżyserskim i kreatywnym przy realizacji wydarzeń telewizyjnych koncertowych, festiwalowych, gal rozdania nagród a także wydarzeń o charakterze państwowym. Również producent takich wydarzeń.
Od 15 lat związany jest z branżą hospitality, a od 10 lat specjalizuje się w segmencie MICE. Doświadczenie zdobywał m.in. jako sales manager w DoubleTree by Hilton Warsaw, największym hotelu konferencyjnym w Polsce. Pełnił funkcję dyrektora sprzedaży w In Between Hotel Lublin, a następnie dyrektora Centralnego Działu Sprzedaży Arche, gdzie odpowiadał za strategię sprzedażową i wizerunkową grupy. Ostatnio związany był z Aqua Resort Międzyzdroje, gdzie odpowiadał za komercjalizację nowego projektu oraz segment MICE. Obecnie związany z największym parkiem wodnym w Europie – Suntago, gdzie odpowiada za produkcję eventów, a także sprzedaż konferencji pośród tropikalnych palm. Dwukrotnie nominowany do nagrody MP Power Awards dla najbardziej wpływowych osób w branży MICE oraz do tytułu Hotelarza Roku.
Ze światem IT związana jest od początku swojej drogi zawodowej. Od 18 lat pracuje w branży technologicznej w międzynarodowych organizacjach. Obecnie zajmuje stanowisko dyrektora marketingu, odpowiedzialnego za obszar Europy Centralnej. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze marketingu strategicznego oraz budowy nowych skutecznych modeli biznesowych. Jako entuzjastka technologii i zrównoważonego rozwoju, łączy zastosowanie najnowszych rozwiązań i trendów w marketingu z odpowiedzialnością społeczną marek. W swoich działaniach wskazuje wartość w połączeniu potrzeb ludzi, wizji przyszłości i możliwości, jakie daje technologia, w celu uwolnienia potencjał biznesowego oraz pozytywnego wpływu marek na rozwój społeczno-gospodarczy. Jest współzałożycielką społeczności trust4brand, która zrzesza praktyków marketingu i komunikacji.
Z branżą hotelarską jest związany od ponad 17 lat. Rozpoczął od pracy kelnera, awansując wewnętrznie do działu Sprzedaży Konferencji i Bankietów. Kolejnym krokiem było zarządzanie działami Sprzedaży i Marketingu. Pracując dla największych sieci hotelowych (Mariott International, Jin Jiang czy Radisson) miał okazję współpracować przy otwarciach hoteli zarówno sieciowych jak i prywatnych.
Od 2020 roku związany z Grupą Górskich Resortów, gdzie uczestniczył w procesie preopeningu Crystal Mountain w Wiśle. Po dwóch latach został odpowiedzialny za ujednolicenie standardów w grupie Górskich Resortów, a od 2023 roku pełni funkcję dyrektora generalnego Platinum Mountain Hotel & Spa w Szklarskiej Porębie. Jako wiceprezes Górskich Resortów dodatkowo pomaga w optymalizacji kosztów operacyjnych i maksymalizacji przychodów w pozostałych Hotelach Górskich Resortów oraz uczestniczy w procesach preopeningowych nowych inwestycji Grupy.
Doświadczony menedżer, CEO KinoGram, Event Hall i Plated Catering w warszawskiej Fabryce Norblina. Posiada bogate, ponad 20-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, eventowej i gastronomicznej. Swoją karierę rozpoczynał w legendarnym Hotelu Bristol, gdzie przez 12 lat zdobywał mistrzostwo w sztuce hospitality. Kontynuował rozwój w Belvedere Gourmet Group (jako dyrektor operacyjny), a także w firmach Kręgliccy Restauracje i Catering oraz Royal Group. Od 2025 roku jako CEO z sukcesem rozwija koncepcje, w których pomysły "nabierają rozpędu", łącząc logistyczną precyzję z niezachwianą pasją. Zdobywca MP Power Award, juror konkursu. Prywatnie mąż, ojciec i sportowiec, który wewnętrzną motywację i chęć ciągłego rozwoju uważa za warunek sukcesu. Nieustannie aktywny sportowo – jego życiową pasją była koszykówka. Obecnie trenuje sporty siłowe i kickboxing, a dyscyplina ze sportu jest jego kluczem do sukcesu w biznesie.
"Jeśli chcesz się wybić, być naprawdę w 'top', musisz zrobić więcej niż oni. Tak jak w sporcie. Żeby być lepszym od innych, musisz zawsze robić o jeden trening więcej niż twoi koledzy”.
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Studiów Podyplomowych.
w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, stypendystka Rheinische Friedrich-Wilhelms-Universität w Bonn oraz beneficjentka programu „The International Visitor Leadership Program” w USA.
Od blisko 20 lat z niezwykłą efektywnością zarządza instytucjami publicznymi, spółkami prawa handlowego, jak również międzynarodowymi projektami. Swoje wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobyła specjalizując się w zarządzaniu, budowaniu marki Wrocławia i Dolnego Śląska, promocji i produkcji krajowych i międzynarodowych wydarzeń, przy realizacji których kierowała licznymi, nawet kilkusetosobowymi zespołami. Związana z przemysłem spotkań od 2006 roku zarządza instytucjami mającymi wpływ na rozwój sektora MICE w województwie dolnośląskim. Przez 10 lat była Prezesem Convention Bureau-Wrocław, następnie objęła funkcje Wiceprezydenta Wrocławia, aktualnie jest Wiceprezesem Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o, zarządzając największym obiektem konferencyjno-kongresowym wpisanym na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
Od 2020 r. – Członek Zarządu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, od 2024 r. Wiceprezes Zarządu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej. Od 2018 r. – obecnie, Radna Sejmiku Województwa Dolnośląskiego. W latach 2007-2017 członek elitarnego Stowarzyszenia Meeting Professionals International (MPI). Członek Kapituły Programu Ambasadorów Kongresów Polskich w latach 2012-2015. Przewodnicząca Wrocławskiej Rady Kobiet w latach 2010-2012. W latach 2011-2017 pracowała jako wykładowca na dwóch wrocławskich uczelniach.
Marcin Maciejewski jako business insights manager, pracuje w infuture.institute, organizacji zajmującej się analizowaniem kluczowych trendów i prognozowaniem ich wpływu na społeczeństwo, gospodarkę i rozwój biznesu – zarówno z perspektywy strategicznej, jak i operacyjnej.
W swojej pracy łączy badania i analizę sił oraz czynników napędzających zmiany z praktycznym wdrażaniem innowacji w produktach i usługach o długoterminowym znaczeniu.
Jego pasją jest badanie przemian i wyzwań świata przez pryzmat ludzkiej natury – zachowań, nastrojów, myśli, emocji i wyobraźni.
Absolwent Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej, HarvardBusiness School, Columbia University, Oxford Business School oraz CIM –Chartered Institute of Marketing. Z marketingiem związany od ponad 20 lat.Doświadczenie zdobywał w korporacjach międzynarodowych, takich jak Tech Data,Toshiba, a od ponad dekady w Dell Technologies, gdzie tworzy i realizujestrategie marketingowe w Polsce i krajach centralnej Europy. Laureat wielu prestiżowych konkursów i plebiscytów, w tym aż 7-krotny laureat ogólno polskiego konkursu Dyrektora Marketingu Roku, a także GRAND PRIX za rok 2023. Entuzjasta i propagator golfa, założyciel Polskiej Ligi i Akademii Golfa IT, która wyszkoliła przez 7 lat ponad 350 szefów i dyrektorów IT w Polsce. Od 2024 roku prowadzi także inicjatywę CMO Golf Academy – golfową społeczność dla dyrektorów marketingu, PR i komunikacji. Laureat MP Power Awards® 2024.
Absolwentka Collegium Civitas na wydziale Socjologia. Stypendystka studiów podyplomowych z zakresu Komunikacji Korporacyjnej na Uniwersytecie Warszawskim a także studiów coachingowych na Akademii Leona Koźmińskiego. W Budimex SA pracuje od 2008 roku początkowo w działach HR, między innymi jako HR Biznes Partner. Od 2020 roku w roli Dyrektora Biura Komunikacji i PR odpowiada za obszar komunikacji wewnętrznej, marketingu oraz relacji zewnętrznych. Wraz z rozwojem organizacji wdraża nowe standardy komunikacji oraz odpowiada za promocje spółki w duchu firmy odpowiedzialnej społecznie.
Pracę w branży spotkań rozpoczął w 2008 roku, pracując w agencjach MICE przy realizacji konferencji i wydarzeń incentive w Polsce i zagranicą. Jako jeden z pierwszych w Polsce wdrażał w realizowanych wydarzeniach rozwiązania standardu spotkań zrównoważonych BS 8901. Od 2010 roku w Warsaw Convention Bureau odpowiedzialny za planowanie i realizację działań marketingowych Warszawy jako destynacji spotkań, kontakty z zagranicznymi klientami, nadzór nad badaniami lokalnego rynku MICE oraz współpracę z warszawskim środowiskiem naukowym. W latach 2015-2018 dyrektor działu Warsaw CvB w Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Od czerwca 2018 roku pełnił funkcję wiceprezesa WOT, w listopadzie 2024 został prezesem zarządu organizacji. W latach 2016-2018 zasiadał w pierwszym zarządzie Site Poland. Trzykrotnie wyróżniony (2019, 2024, 2025) tytułem jednego z „100 Most Influential People in the Event Industry”.
Od ponad 25 lat związany z organizacją i wymyślaniem eventów. Juror konkursu „Kreatywny Roku branży eventowej”. Jak o sobie mówi: „Czasem jestem zbyt dużym ideowcem, jak na tę branżę. Ale wierzę, że wspólnymi siłami, możemy ją ulepszyć, o ile będziemy konsekwentni i długowzroczni”.
Od lat związana z hotelarstwem, swoje doświadczenie budowała w obszarach sprzedaży, marketingu oraz obsługi kluczowych klientów. Pracowała dla takich marek jak Accor, Mariott, IHG czy Radisson, realizując projekty, które wzmacniały pozycję tych obiektów w segmencie hoteli premium i usług dla Klientów biznesowych
Na początku 2025 roku dołączyła do zespołu Platinum Mountain Hotel & Spa, obejmując stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu. Odpowiada za budowanie silnej pozycji rynkowej, strategię sprzedaży, działania marketingowe oraz rozwój oferty konferencyjno-eventowej hotelu.
W swojej pracy stawia na synergię wizji marki, potrzeb klientów i możliwości operacyjnych obiektu, tworząc przestrzeń do budowania trwałych relacji biznesowych. Równolegle wdraża w Platinum filozofię łączenia pracy z wypoczynkiem, z naciskiem na dobrostan gości i partnerów biznesowych. Jej celem jest także pokazanie Karkonoszy jako kierunku o realnym potencjale inwestycyjnym i eventowym, wzmacnianie pozycji regionu na rynku B2B oraz pokazywanie jego możliwości.
Założycielka agencji eventowej Bossa Nova Events, która dziś funkcjonuje jako część grupy Creative Brand Stories - agencji brand experience i komunikacji kreatywnej, łączącej produkcję eventów, działania PR, influencer marketing oraz kreatywne wysyłki (www.creativebrandstories.pl). Od ponad 16 lat działa w branży MICE i experiential marketingu. Ma na koncie setki realizacji eventów w Polsce i za granicą - od jubileuszy i gal, po kreatywne premiery produktów i aktywacje marek. Pasjonuje się tworzeniem doświadczeń na styku marki i odbiorcy - łącząc strategię i PR z kreatywnym podejściem do eventów, oprawy wizualnej i brand activation. Ten kierunek, oparty na emocjach, spójności i doświadczeniu, rozwija dziś we własnej agencji. Jest wielką fanką autentyczności w biznesie, a także wskazywaniu firmom jak dzięki kreatywnym projektom i emocjonalnemu zaangażowaniu, można pozytywnie wpływać na percepcję ich brandów.
Łączy ponad 15-letnie doświadczenie w rozwoju edukacji nieformalnej z praktyką w budowaniu i utrzymywaniu efektywnej współpracy między sektorem publicznym a biznesem. W InPost, jako odpowiedzialna za współpracę z samorządami i organizacjami pozarządowymi w ramach programu InPost for cities, wprowadza innowacyjne rozwiązania wspierające realizację nowoczesnych, ekologicznych inwestycji oraz inicjatyw edukacyjnych.
Jest absolwentką studiów MBA w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, moderatorką Design Thinking i zaangażowaną edukatorką klimatyczną. Od początku swojej ścieżki zawodowej konsekwentnie dąży do budowania mostów między różnymi sektorami, aby wspólnie tworzyć lepsze rozwiązania. Jej pasją jest tworzenie i realizacja innowacyjnych projektów o realnym wpływie na społeczeństwo. Z entuzjazmem dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas szkoleń i wystąpień konferencyjnych.
Advocacy brand leader dla marki Maybelline New York. W L’Orealu od ponad 3 lat. Wcześniej zdobywałam doświadczenie w agencjach PR dla klientów FMCG oraz w departamencie promocji i rozwoju Funduszy Europejskich dla Mazowsza
Jest związana od pierwszej edycji z projektem Maybelline NY Music Stories, łącząc pasje do makijażu i muzyki oraz starając się każdorazowo wzbić ten projekt na coraz wyższy poziom i większą skalę.
Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży MICE i technicznej produkcji wydarzeń. Kieruje polskim oddziałem jednej z największych europejskich firm AV, wdrażając innowacyjne rozwiązania i najwyższe standardy obsługi konferencji, eventów i koncertów. Karierę zaczynał w hotelarstwie, a następnie jako tour manager współorganizował trasy globalnych artystów, m.in. Lenny’ego Kravitza, co dało mu unikatową perspektywę na logistykę i jakość produkcji. Od 15 lat rozwija kompetencje w obszarze AV, przechodząc ścieżkę od sprzedaży po zarządzanie operacyjne. Po godzinach pasjonat motoryzacji, wycieczek motocyklowych oraz wędkarstwa.
MC wydarzenia MP Impact
Specjalizuje się w mówieniu do ludzi. Znany zarówno z ekranów telewizyjnych, jak i eventowych, festiwalowych czy biznesowych scen. Prowadzi programy telewizyjne, wydarzenia. Prowadzi szkolenia ze skutecznych wystąpień publicznych, indywidualne oraz dla firm. Absolwent fizyki i psychologii. Autor serii ebooków i kursów online z obszaru skutecznych wystąpień publicznych. Autor edukacyjnej gry memory Karty Mówcy. Wieloletni prowadzący finałowej gali konkursu MP Power Awards®.
Od 2003 działa na rzecz rozwoju przemysłu spotkań. Współpracę z branżą spotkań rozpoczęła wprowadzając na rynek pierwsze branżowe medium MICE Poland, z którym związana była do końca 2010 r. W tym czasie zainicjowała powstanie licznych projektów min. konkurs Osobowość Roku MICE Poland, pierwszy w Polsce kierunku o specjalności Turystyka Biznesowa w SGTiR, Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel i Klubu Agencji Eventowych. Od 2011 związana z MeetingPlanner.pl, kontynuuje działanie na rzecz rozwoju przemysłu spotkań, integrację i edukację branży oraz współpracę z instytucjami reprezentującymi ten rynek. Jej działania i zaangażowanie na rzecz branży zostały docenione wielokrotnie. Odznaczona z nominacji Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej odznaką „Za Zasługi dla Turystyki” nadaną przez Ministra Sportu i Turystyki i odznaką honorową „Za zasługi dla rozwoju gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej”, w 2022 otrzymała nagrodę specjalną MP Power Awards od przewodniczącego kapituły konkursu dr. hab. Krzystofa Celucha z okazji 10-lecia konkursu.
Mąż i ojciec czworga dzieci. Prezes zarządu Unirest Hotele – właściciela pięciu hoteli prowadzonych pod markami sieci Hilton. W latach 2006-2018 wiceprezes Agros Trading Confectionery. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, współautor Komentarza do Prawa Bankowego.
Z branżą marketingową związana od ponad 19 lat. Producentka, kreatywna, menadżerka. Wieloletnia jurorka konkursu MP Power Awards. Przez lata pełniła rolę dyrektorki zespołu eventowego i client service'u. Pracowała m.in. dla takich marek jak: PKO Bank Polski, PKN Orlen, PZU, PGNiG, BGK, EY, Mastercard, ING, Adidas, Renault, Coca-cola, Henkel, Wielton, Empik, Samsung, Emirates, Servier. W swoim portfolio ma wydarzenia o różnym charakterze, w tym: projekty 360* z wykorzystaniem event marketingu oraz ambasadorów marek; field marketing; eventy masowe, sportowe, sezonowe, pikniki; gale TV; konferencje, kongresy; eventy online, eventy hybrydowe. Projekty były wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych w kraju i za granicą, w tym w MP Power Awards, Eventex, BeaAwards, Kreatura. Współpracowała przy wielu formatach telewizyjnych: Paszporty Polityki, Polacy z Werwą, Bestsellery Empiku, EY Przedsiębiorca Roku, Chwała Ukrainie.
Współzałożyciel agencji El Padre, którą wraz ze wspólnikami zarządza od 2008 roku. W tym czasie El Padre zrealizowało ponad 2000 projektów dla kilkuset klientów. Projekty realizowane przez El Padre zostały nagrodzone 20 statuetkami konkursu MP Power Awards, w którym w latach 2019, 2020 i 2021 El Padre zdobywało tytuł Agencji Roku.Tytuł Agencji Eventowej Roku El Padre zdobyło również w raporcie Media i Marketing w latach 2022 i 2023. W roku 2011 Wojciech Cłapiński został nagrodzony tytułem Osobowości Roku miesięcznika MICE Poland. Od dekady zasiada w jury konkursu MP Power Awards® – MP Power 12.
Pomaga organizacjom doskonalić procesy komunikacji zklientami i pracownikami. Pracuje zarówno z zarządami i menedżerami, wspierającrozwój kompetencji liderskich, jak i z pracownikami działów marketingu isprzedaży, rozwijając umiejętności sprzedaży i komunikacji z klientem. Pasjonatexperience economy oraz budowania relacji opartych na wartości. Projektujestrategie budowania lojalności klientów.
Doskonały mówca, keynote speaker. Podcaster,prowadzący szereg audycji zarówno własnych (Herra On Air, Dobra Rozmowa), jakrównież „branded content” dla klientów.
Opiekuje się komunikacją marek Decathlon, OLX, Tchibo i RTV Euro AGD.
W komunikacji marketingowej pracuje od ponad 20 lat. Specjalizuje się w strategii marki, strategii komunikacji marki i wdrażaniu strategii w kampanie marketingowe po stronie agencyjnej. Doświadczenie zdobywał i prowadził pierwsze projekty w Agencji PZL dla takich marek jak Żubr (Effie), Dębowe (Effie), Skoda (Effie), Tesco. W latach 2012 – 2019 CSO i współzarządzający Agencją Strategiczną Melting Pot gdzie prowadził projekty strategiczne i komunikacyjne dla Winiary, Electrolux, Aviva, BZ WBK,czy UNIQA oraz doradzał zarządom Hortex, Vision Express, JBB Bałdyga i NEXERA. W latach 2019 – 2024 zarządzał działem strategii agencji Plej dla PLAY, Energizer, Allianz, Heineken, Allegro, Health Labs Care, Atlantic i Radio 357.
Prowadzący podcast Kanał Strategiczny, wykładowca na Uniwersytecie SWPS, miłośnik jazdy na rowerze w każdym terenie i grania w piłkę o każdej porze.
Wielokrotny juror Effie oraz laureat Effie, Mixx Awards, Golden Arrow, Innovation, KTR i konkursu Kreatura.
Współtworzył m.in. jedną z najczęściej nagradzanych kampanii non-profit 2017 roku w Polsce, czyli #łapjaja.
Właściciel firmy CC, butikowego doradcy biznesowego oraz akredytowany trener branży spotkań (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED). Pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, transformacji i rozwoju biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania wydarzeń i doświadczeń.
Prawie dziesięć lat spędził w Polskiej Organizacji Turystycznej. Początkowo jako doradca społeczny prezesa, a później kierując Poland Convention Bureau. Autor i pomysłodawca raportów Poland Events Impact 2015/ 2019 ukazujących wpływ ekonomiczny branży spotkań na gospodarkę Poland.
Przewodniczący kapituły programu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody RISE Award (USA). Profesor wizytujący SKEMA Business School we Francji oraz członek Rady ds. Turystyki przy Ministrze Sportu i Turystyki. Członek zarządu fundacji Meeting Professionals International oraz jedyny Polak zasiadający w Hall of Leaders Events Industry Council w Waszyngtonie. Prywatnie ratownik górski GOPR oraz miłośnik folkloru.
Współzałożyciel jednej z wiodących niezależnych agencji marketingowych w Polsce. Odpowiada za kreację i strategię, zarządzając zespołami obsługującymi kluczowych klientów, w tym lidera rynku telekomunikacyjnego Play. Absolwent prawa UW i Executive MBA PW, członek SAR, łączy doświadczenie biznesowe z pasją do nowych technologii w projektowaniu innowacyjnych rozwiązań marketingowych.
