W publikacji znajdują się m.in. omówienie zagadnień poruszonych podczas MP Impact® Summit 2024, analiza danych i opinii zbieranych podczas wydarzenia, prezentacja wygranych i nominowanych projektów w MP Impact® Awards.
Podczas debat i prelekcji, które odbyły się w ramach MP Impact® Summit, omówione zostały m.in. wyzwania przemysłu spotkań w 2024 roku, kosztochłonność i czasochłonność procesu organizacji eventu oraz standardy współpracy, mechanizmy pozyskiwania międzynarodowych wydarzeń do Polski, wykorzystanie sztucznej inteligencji w event marketingu, znaczenie artystów wizualnych w branży wydarzeń, analityka śladu węglowego wydarzeń, problem marnowania jedzenia na eventach i możliwości zmiany zasad organizacji cateringu, inwestycje i innowacje w branży, oczekiwania uczestnika wydarzeń i wpływ na jego potencjalne zaangażowanie, funkcje, jakie pełni dziś incentive travel.
Prezentacja zwycięskich i finałowych projektów MP Impact Awards: str. 78 – 90.